מרפאה וטרינרית חירוםוטרינר תורן

מרפאה וטרינרית חירום של וט אדום היא למעשה וטרינר למקרי חירום עד הבית. הוטרינר מצויד בציוד רפואי מתקדם המאפשר לרופא הווטרינר אצלכם בבית לטפל ולאבחן מגוון רחב של בעיות עור, דלקות אוזניים, צליעות ועוד, וכמובן מאפשר ביקורי בית בהם ניתן לקבל את החיסונים השונים בהם יש לחסן את הכלבים והחתולים.

וט-אדום מאפשר את קיומם של ביקורי הבית אשר נוחים יותר גם לבעלים וכמובן גם לבעלי החיים אשר אינם אוהבים בדרך כלל את הנסיעה במיוחד כשמדובר במקרי חירום.

היתרון הברור והחשוב שיש בלהתקשר לוטאדום הוא במקרי חירום, בהם לא תמיד ניתן להוביל את בעל החיים ברכב רגיל, או כאשר יש צורך ברור לטיפול חירום בבעל החיים כבר בשטח (בבית, בחצר, ברחוב וכו'). במקרי חירום וט אדום מגיע אליכם הביתה במחיר יותר טוב מאשר מרפאת חירום רגילה, אנחנו יודעים לתת מענה רפואי ראשוני במקום.

וטרינר תורן

את וט אדום מפעיל רופא וטרינר, הוא מומחה חירום ווטרינרי, וכבר טיפל במאות מקרי חירום, מגיע אליכם רופא אשר מוסמך לתת את הטיפול הדרוש בשטח ואשר יתן את התידרוך להמשך הטיפול במקרה הצורך הרפואי.

קיימת חשיבות רבה בהימצאות מרפאה וטרינרית ניידת במרכז הארץ. כך ניתן להגיע ולתת מענה לכל מקרה דחוף, ואין צורך לחסוך מבעלי החיים את הטיפול לו הם זקוקים, בזמן שהם זקוקים.

מספר חירום של וט אדום זמין 24 שעות 7 ימים בשבוע לכל מקרי החירום, בשבתות וחגים וזמינה במהלך השבוע (ראשון עד שישי) לביקורי חירום משעה 7 בערב למשך כל הלילה.

ככה אתם יודעים שאתם לא לבד, שמישהו איתכם לאורך כל החיים של הכלב או החתול שלכם, אל תהססו, פשוט התקשרו !!