וטרינר תורןחירום וחיות מחמד

גידול חיית מחמד מחייב שימת לב להתנהגות. אם זיהיתם לפתע כי חיית המחמד שלכם מתנהגת מוזר, אם אתם רואים משהו מאוד לא שגרתי, אסור להסס. זה הרגע להתקשר אל וטרינר חירום של וט-אדום. עליה חריגה בחום הגוף, פציעה מדממת, נפיחות, ישנוניות לאורך זמן שלא כבשגרה, במצבים כאלה ואחרים, חשוב להכיר וטרינר תורן, חשוב שתעמוד לרשותכם וטרינר 24 שעות. כדי שתהיו מוכנים תמיד לכל מצב, הכירו כבר כעת את צוות וט אדום שמעניק טיפול מצוין. וטרינר חירום במרכז הארץ: לרשותכם בכל שעה, לרשותכם בכל מצב.

וטרינר תורן

אפשר לומר כי וטרינר חירום וט אדום מעניק לבעלי החיים שירות רב ערך, ברגעים קשים. הוא בעצם חדר מיון נייד אליכם הביתה לרפואה דחופה עבור חיות המחמד האהובות. אנו מאחלים לכם שלא תצטרכו לעולם להשתמש בשירותינו אבל למקרה הצורך, אנו תמיד שם בשבילכם. וט-אדום, צוות וטרינרים מנוסים וחובבי חיות בעלי לב חם. הצוות לרשותכם לא רק כאשר אתם צריכים וטרינר חירום. ניתן לקבל ייעוץ טלפוני בכל רגע ורגע.

חירום וחיות מחמד

אם אימצתם רק לאחרונה כלב, חתול או כל בעל חיים אחר, כדאי כמה שיותר מהר להבין איך לגדל, איך לטפל. אם אתם מרגישים שחסר לכם מידע, אתם לא חייבים מיד לצלצל אל וטרינר חירום. אם הכל נראה תקין וכשורה, אין צורך לפנות אל וטרינר התורן. כדאי להגיע לווטרינר השכונתי בשעות הפעילות הרגילות ולקבל הסברים, עצות ומידע. אך אם משהו חורג מהשגרה, אין לבזבז זמן. פונים מיד אל וט אדום. מתקשרים בהקדם אלינו. כי וטרינר חירום יכול למנוע מבעיה קטנה להפוך לגדולה.

הכלב נעקץ בפארק והוא מתקשה לנשום? החתול מתחבא מתחת למיטה יום שלם ולא מוכן לצאת החוצה? אלה דוגמאות למצבים שבהם נחוץ וטרינר חירום. לא חסרות דוגמאות נוספות למצבים שבהם דרוש וטרינר תורן ונדרש טיפול 24 שעות. בכל מצב, בכל שעה, וט אדום תבקר את חיית המחמד האהובה לבדיקה. וט אדום, כי אין תחליף לטיפול בזמן הנכון

אל תהססו, תתקשרו !