וטרינר שבתות וחגיםוטרינר שבתות וחגים

‏כשקוראת בעיה בסוף שבוע בלילות או בחגים עם חיית המחמד שלכם החתול או הכלב לא תמיד קל לדעת למי לפנות ואיך לטפל בבעיה. בדיוק בגלל זה הקמנו את שירות וט אדום כדי שאף פעם לא תהיו חסרי אונים ושתוכלו לטפל במהירות וביעילות בחיה שלכם.

‏אז איך זה עובד ?

פשוט מאוד ברגע שאתם מזהים שהכלב או החתול לא מרגיש טוב אתם מרימים טלפון אלינו ואנחנו נתחיל לכוון אתכם בטלפון אנחנו נדע בדיוק אם מדובר במקרה חירום או שמדובר במקרה שתוכלו לחכות למרפאה הוטרינרית הרגילה שלכם מחר בבוקר.

‏אם אנחנו מזהים כבר בטלפון שמדובר במקרה חירום נשלח אליכם רופא וטרינר מומחה לחירום וטרינרי שיגיע אליכם הביתה עם הציוד והכי חשוב עם הניסיון הרב שלו כדי לטפל בצורה הטובה ביותר בכלב ובחתול שלכם. אנחנו בבית אדום יודעים כמה טוב אתה חיית המחמד שלכם חשוב וכמה אתם אוהבים אותם בדיוק בגלל זה‏ נעשה את המאמצים שצריכים כדי לחזור במהרה למצב הרגיל שתוכלו ליהנות ממנה כמו שצריך.

וטרינר שבתות וחגים

אם בעל החיים שלכם אפאתי ומדוכא, מקיא או מסרב לאכול, נראה שכואב לו או כל מצב מחשיד אחר, התקשרו אלינו והתייעצו האם יש צורך לבדוק את חיית המחמד שלכם בדחיפות. אתם מוזמנים לעיין בדפי המידע שלנו כדי ללמוד עוד על התסמינים והמחלות העלולות להופיע בחיית המחמד שלכם.

‏בכל מקרה חבל לחכות כדאי לכם ליצור קשר עם צוות וט-אדום במהירות האפשרית בשלב הראשון לצורך הכוונה להוריד מכם את הלחץ נגיד לכם בדיוק מה צריך לעשות במקרה שלכם כמובן שכל מקרה לגופו

בכל המקרים האלה של צורך ב- וטרינר חירום לילות שבתות וחגים, לא להסס, להתקשר מיד ל-וטרינר תורן הקרוב לביתכם. אנו פועלים בשעות לא שגרתיות בכל גוש דן כשהמרפאה שלכם סגורה. הוטרינרים שלנו הם מומחי חירום וטרינרי, כי מקצועיות היא מה שחשוב לכם ולחיה שלכם !!